Idol i stan

Jaha så har Idoldeltagarna eller i varje fall de som kom bäst plus stadens egen Anna (4:an slapp vi ) De kom till Västerport. Neej jag var inte där. Jag var på Nyckeln en sväng. La Familia kommer först. Därefter hem igen.  Vi käkade lite middag med en gäst. Slog in paket.

Kollade på en film , Nära &kära.
" Rafi, 37, ambitiös yrkeskvinna från Upper East Side i New York, och David 23, ung man med konstnärsdrömmar förälskar sig i varandra. När Rafi berättar för sin terapeut om sin nya kärlek, blir hon först uppmuntrad att gå vidare och bejaka detta, och under sessionerna får hon ge detaljerade beskrivningar av deras samliv. Men sedan upptäcker terapeuten att det är hennes egen son det handlar om. "

Som jag nog beskrivit tidigare kopplar jag gärna av med  filmer långt från den verklighet jag vanligtvis möter i min vardag. Filmen var dock lite seg kan jag tycka även om den hade sina små poänger ibland.


En nära anhörig gillar Werters original.

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0