God mat, sibiriska katter och en söndagspromenad.

Så är det snart söndagskväll igen. Det är kolmörkt ute. en långpromenad skulle det bli idag...då kom regnet men vi gick ut i alla fall.


 
 Här kommer en film från You Tube med en gullig sibirisk kisse. Kissen är okänd för mej. Anlednningen är att vi under gårdagskvällen tillbringade kvällen hos goda vänner vars söner var kattallergiker. 

Kissen var helt underbar, en klle på ett år. Man blir ganska sugen, kattmänniska som ajg alltid har varit men fått välja bort detta. Det finns tydligen sk testhem på olika håll i landet bl a i Oxelösund där man kan prova om man tål en sibirisk kisse.
Nu blir allt sådär konstigt understruket igen...fast jag klickar bort länken....????????vad gör Ni på blogg.se????




Ock sen för Er som inte vet så har jag "hittat" Palett från rörstrand och brukar ropa in lite olika saker från denna servis när jag ser något på Tradera eller loppis. Några tallrikar blir mina snart.

....och fortfarande envisas blogg.se med länken understruken fast jag inte vill.


Kommentarer
Postat av: Margita

Kul att Sibirierna intresserar dig! Det är en underbar ras! Jag hade verkligen inte tänkt mig mer än en katt men nu har jag två, inom loppet av ett halvår!:) Jag tror att du på sibiriskkatt.nu kan hitta testhem. Lycka till!!

2008-11-16 @ 18:28:22
URL: http://mareli.bloggagratis.se
Postat av: Inga M

Jag har en bestämd känsla av att jag har de här tallrikarna någonstans i källaren fast i grönt istället. Arvegods från min faster i så fall, inköpt slutet 60-tal eller början 70. Inte helt fel!

2008-11-16 @ 20:07:46
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0