I harmoni eller kanske gå på harmoni.

Det har regnat idag, spöregnat, så några foton till fototriss har jag tyvärr inte lyckats att få till idag heller. Regnet har öst ner hela dagen. Hade ett ärende mera centralt i slutet av arbetsdagen så jag kombinerade detta med ett pass på gymet därefter innan jag skulle åter till arbetets kvällspass.
Harmoni har de något som heter på mitt gym. Mycket balansträning var det och balans är liksom inte min grej visade det sig ( det visste jag innan). Skall satsa på Pilates istället tror jag om jag skall tänja åt olika håll.




Från det ena till det andra. Nu blir 89-åriga Beatrice Muller, hemlös. Hon har i åtta år bott på en lyxkryssare alltsedan hennes man dog på denna båt. fartyget skall nu läggas för ankar i Dubai och övergå till att fungera som lyxhotell.  Beatrice Muller är nu bekymrad. Hon har betalat 45 000:- varje månad för detta boende vilket hon tycker har fungerat mycket bra, betydligt bättre än ett traditionellt ålderdomshem.

Vi ha ralla olika bekymmer. Härhemma kommer varslen efter varandra. Ikväll var det 900 på Volvo...tror jag. Privatekonomerna pratar om hur vi skall göra så att vi kan hantera att det inte blir så mycket pengar kvar i slutet av lönen...dvs förändra privatekonomin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0