Pilates igen





Precis hemkommen från ett Pilates-pass och jag kan rekommendera det. Här är det tänj och sträck och böj lagom försiktigt men kanon. Detta gör vi till lugn musik i halvmörker tillsammans med en duktig instruktör. (Obs bilderna kunde laddas hem med övningar från en sajt på nätet och har inget samband med mitt gym)

MItt favoritprogram på TV igen      

Ikväll gjorde de om ett sovrum och en bit hall tror jag. Gillar deras diskuterande hit och dit. Och sen de söta småhundarna...

Och Zlatan får Guldbollen för tredje gången. Han är en stor fotbollsspelare nu.

Och Aftonbladet har öppnat sin julsajt  för oss läsare.

Det verkar inte vara något mer jag behöver veta ikväll. ..


Kommentarer
Postat av: lena

Pilates har jag bara testat en gång,det är väldigt skonsam träning:)

Zlatan är ju den bäste vi har här i Sverige:)

Verkar haft en trevlig kväll.

Ha det gott, kram lena.

2008-11-18 @ 14:42:59
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: britten

å jag tror faktiskt att jag måste prova det ..kanske funkar det för min onda kropp..

2008-11-18 @ 15:10:45
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: Inga M

Läser om Pilates och ler lite inombords känner jag. Det handlar ju om att kombinera andningsteknik och rörelse på ett bra sätt. Jag har varit med på detta två gånger i mitt liv och båda gångerna har någon av deltagarna svimmat. Vet inte om av syrebrist eller överskott på koldioxid eller om det bara varit en slump. Jag kan i alla fall inte ligga så mycket plant på golvet som är önskvärt i Pilates så jag har inte gett mig in i några fler övningar. Annars är själva grundkonceptet sympatiskt.

2008-11-21 @ 21:10:02
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0