Tradera

Ock så har man sålt en begagnad sak på Tradera idag.



Fixade med paketet som nu är ivägskickat. Inga stora förtjänster men ibland när jag har tid och ork så eller när jag behöver rensa. Köper böcker ibland. Romaner som jag leter efter och inte hittar på loppis och inte vill betala full pris för. Jag söker på författaren eller titeln. Fast nu var det ett tag sedan. Vet inte vad jag vill läsa eller så är det så nyutkommet att det inte finns ännu.




Ikväll kommer hastigt påkomna fikagäster hem en sväng. Köpte fikabröd, det skall man göra på lunchen när det finns något att välja på, inte 16.30 på em. Orkar inte med bak så här en vardag efter jobbet.

Kommentarer
Postat av: britten

jag tycker det är jättebra att få rensa och få sig en liten slant för det som man ändå bara betraktar som typ skräp..jag säljer på tradera nu och då....svinalängorna har jag läst och tycker nog att den var läsvärd...kram

2008-10-29 @ 08:06:04
URL: http://pyrobritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0