Äntligen fredagskväll ...!



Äntligen fredagskväll igen.  Dagen idag, som vi väntat länge på och också arbetat mycket för har äntligen genomförts. Jättebra gick det och jag tror att det blev ganska bra också. Många var vi och massmedialt bevakade blev vi. Men det var kul. Imorgon händer det också saker varför det blir en arbetslördagskväll för mej.

Så skulle jag veckohandla. Av en anledning som jag egentligen inte tänkt mej körde jag inte in till Coop Forum utan svängde, tillsammans med många andra in på nyöppnade City Cross. Man skall inte gå på nyöppnade mataffärer en fredagseftermiddagstrax efter 16.00. Handlade relativt snabbt det jag skulle och sen ställde jag mig i kö för att betala.....det tog en stund.



Efter detta blev det fredagskväll. Vi sjunger för fullt och hellre änn bra framför TV:n och Dobidoo!
Snart är det dags för kvällsthét. Det blir nog en tidig kväll.


Kommentarer
Postat av: annebelle

Jag var också på City gross igår, men lite senare. Ungefär vid 19 och då var det inte så mycket folk alls. Så stort!! :-o

2008-10-25 @ 09:59:10
URL: http://annebelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0