11 grader


Vilken härlig dag. Bestämde mig för att cykla till jobbet idag. Jag tog god tid på mej - det var första gången denna vår(!)  När jag kom till skogen blev jag ikappkörd av en kollega och försökte gasa på lite mer, så mycket växlarna förmådde.



Skulle vara kul med lite mera växlar. Eller kanske har jag bara dålig kondis?

En sak som var väldigt härlig idag var att det var vår i luften. När jag cyklade hem nu ikväll kände jag dofter. Dofter man känner när dagen går över i kväll, när man känner doften av oborstade vägar, byggarbetsplats (jag åkte utmed ett bygge) mm. Detta märker man inte när man sitter i bilen.

Imorgon skall jag åka tåg. Två styrelser skall träffas.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Igår kväll vid halv åtta var himlen faktiskt svagt rosa och jag fick en föraning av sommarkvällar när någon faktiskt grillade på sin balkong!

2009-04-03 @ 09:58:53
URL: http://jennysrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0