CMS fest


Snabbt hem från Centralen och svida om lite hastigt för att ge sig iväg på fest med gymet. När vi kom till PRO lokalen så funderade vi på om vi kommit rätt. Där stod en massa människor som vi aldrig sett tidigare. Vi fortsatte till plan tre men blev tillbakavisade till plan två dit vi skulle. En specialgrupp som tränar på fredagsmornar hade dykt upp på festen med respektive och alla såg inte direkt pigga och alerta ut om man säger, varför vi trodde vi kommit fel.

Det var jättemycket folk på festen och vi hittade en plats ihop med några som vi kände igen. Det var drag hela kvällen kan jag säga. Först ut var alla ledarna med en välkomstlåt.



Mycket show blev det med både det ena och det andra.
God mat serverades, kallskuret, sallad och potatisgratäng och en hallontårta som var helt otroligt god.



Sen dök den här människan "Gös-Ulla" upp. Hon hade två avsnitt av festen och hon kan beskrivas som en lätt korpulent kvinna i sina bästa år, totalt galen i karlar fast hon tycks ha svårt att finna någon. Dessutom är hon rapp i käften och drar mer eller mindre roliga skämt hela tiden.

Efter  henne kom "Svenska delikatesser"


Tjejerna sjöng jättebra och drog en massa kända låter. När de började spela Hoola Bandola kunde jag inte sitta still längre.

Innan dansen var det gemensam allsång med en omskriven text av 34:an skriven av Lennart Gran, en av de äldre herrar som tränar på fredag fm.






Kommentarer
Postat av: Inga M

Hej igen! Nu är jag tillbaka här på bloggen och har läst igen det jag missat sedan sist. Det är roligt att läsa om Dina resor utomlands och till Stockholm. Min cykelsäsong ska också starta nu, men jag har lagt nyckeln på ett säkert ställe. Det ska man ju aldrig göra; jag har letat i två dagar!



Ha det gott!

2009-04-04 @ 15:43:13
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: anne

Har jag bestämt mig, så har jag.



Fast dunjackan kan jag dra på mig till Valborg, inga strumpr däremot! :)

2009-04-04 @ 17:10:20
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: anne

Jag är 69 % boknörd...Ska man glädjas eller gråta?

2009-04-04 @ 17:38:30
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0