Det är bara 30 här!




Idag har jag varit på en otroligt bra föreläsning hela dagen. Solen sken och efersom vägen var kortare än vanligt, jag inte behövde ha med lunchlåda och kanske kvällsmat, ombyten mm så tog jag cykeln. Jätteskönt att kunna cykla till jobbet och jag vill egentligen göra det oftare om jag jobbar en vanlig 8 timmarsdag och inte behöver hem i sena kvällen.

På väg hem från kursen mittemot Östra skolan möter jag två gossar någonstans i tonåren som säger åt mig vänligt men i alla fall. Det är bara 30 på den här vägen!

Ja kanske det, de upplevde att jag körde snabbt på cykelbanan där de själva promenderade men va sjutton. Någon form av koll på hastigheter skall väg killar ha. De var ju snart i ålder för övningskörning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0