Var är choklad moussen?




En tradition har vi haft i många år, både kollegor emellan och när familjen åker. Till lunch tar vi in gravad lax mm och sen till efterrätt chokladmoussén i glas att ätas med sked. Men IKEA vad har Ni gjort? Ikea säljer inte längre denna produkt utan har för en tid sedan bytt ut denna mot dessa chokladbakelser. Inte alls samma sak och det där lilla extra efter maten fattas oss just nu?
Hur skall vi agera? Är det bara jag som har regerat på detta? Kan vi göra något? Skall vi skriva till Ingvar Kamprad+
Vi måste komma på något?

Kommentarer
Postat av: anne

Skriv till Ingvar! Jag tror på Ingvar! Han är en av mina favoritföretagsledare (även om jag nu begriper att en hel del av det folkkära tillhör hans image!).

2009-04-16 @ 22:45:04
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Suss

Det enda svar man alltid får är att man måste förnya sig för att utvecklas. Jag förstår inte varför ett vinnande koncept måste tas bort. När vi far till IKEA blir det alltid mandeltårta efter, de har väl inte tagit bort den också????????

2009-04-18 @ 11:59:39
URL: http://leontina.blogg.se/
Postat av: Herta

Jag är osäker beträffande mandeltårtan. Jag mindes en typ hallontårta eller om det var jordgubb och en chokladtårta. Kanske någon annan som vet om den finns kvar i utbudet.

2009-04-18 @ 13:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0