Hem




Nu har vi flyttat hem igen...för ett par dagar.

Kommentarer
Postat av: anne

Vilket himla kuskande! Jag trodde du börjat jobba igen. ;)



Vem som var på Typenfestival? Ungdomar, nyktra (det kontrollerades), mammor, pappor, syskon och en och annan mor- och farförälder. Skollärare. En snubbe gick omkring med t-shirt som det stod "Jag är din politiker, prata med mig". Det gjorde jag inte. En hel hoper fotografer och filmare. Diverse arrangörer och medarbetare. Det var väl dem jag såg på ett ungefär under den tiden vi var på plats. Onekligen en bra tillställning med mycket som pågick under dagarna.



Du skulle varit med! :)

2009-08-23 @ 11:14:51
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men jag kunde ju inte...tog emot saker...

2009-08-23 @ 11:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0