Gott samförstånd eller äktenskapstycke...


sa någon reporter att de har, Kronprinsessan Victoria och Daniel Westling.




Visst är det tjusigt, flickan av börd och mannen av folket?
Har hört deras intervju många gånger i kväll eller åtminstone delar av den. Kronprinsessan beskriver vänskap som blir djupare och som övergår till kärlek. Oj, jag satt och smågrät framför tv:n. Här pratar vi relationer.
Fast enkla förhållanden som någon reporter sa att han kom ifrån vet jag inte... Att växa upp i akademikermiljö är väl inte enkla förhållanden? Om man nu skall rangordna människor. Fast det är ju klart, den högre borgarklassen och kungligt folk pratar ju kanske om andra saker...tror vi i alla fall.



Det här följer jag med glatt intresse. Perfekt avkoppling att fördjupa sig i en vardagskväll mitt i veckan.


Kommentarer
Postat av: anne

Jag tror att det där blir bra, de ser så fina och lyckliga ut tillsammans. Daniel klarade av det han skulle ha sagt alldeles utmärkt, bättre än Silvia tom som inte ens försökte låtsas om att dölja att hon läste direkt innantill. Jag kommer att följa detta jag också.

2009-02-25 @ 07:10:08
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0