Lördagskväll med MBT




Så var det dags för lördagskvällens aktivitet. Jag hade mina MBT på mig hela tiden, under 7 timmar. Jag stod upp mesta tiden, gick lite fram och tillbaka ibland. Skorna kändes jättesköna kvällen igenom, Träffade en person som uppmärksammade att jag hade MBT på mig, hon ägde samma typ av sko själv och var mycket nöjd. Träffade också på en person som gick i fundra-tankar över ett eventuellt inköp. Väl hemma kändes det fortfarande bra trots att jag var ganska trött...tror tröttheten beror på andra saker.

Idag är det en ny dag. Det snöar, vi borde ut och skotta men jag vet inte. Skall snart iväg och jobba, söndag till trots. Fixar nog lite lunch istället.  Vi hinner skotta eller andra hinner medan jag jobbar...

Kommentarer
Postat av: anne

Eller så blir det plusgrader och skottning är helt i onödan! ;)

2009-02-22 @ 13:23:34
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Inga M

Ville bara säga att jag spänt följer fortsättningen på skorna!

2009-02-22 @ 16:12:07
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0