Gamla Värsan brinner igen!




Ungdomarna säger BMB.
Blue moon bar heter visst stället och idag eller i morse eller i natt har någon tänt på.  Varför frågar man sig mitt i stan med boende i samma fastighet? Vad är det för orsaker som får en människa att begå sådana ildåd? Hur är man funtad? Hur har livet sett ut och hur har det blivit så?

Det står i lokaltidningen att det tar minst ett halvår att iordningställa lokalerna igen. Ungdomarna är ledsna. Eller kanske arga tror jag. De gillar stället och gillar den musik och de artister som gästat vår stad den senaste tiden.




Många trappsteg blir det ibland. Jobbade igår och idag hade jag tänkte ta lite komp...kanske hinna gå till gymet men det får bli en annan dag. Får satsa på motionscykeln som alternativ till soffan ikväll.



Visst tror Ni väl mej allihopa att jag sätter mig här nu??????

Ps En rolig sak. jag har vunnit en auktion på Tradera och väntar nu på Aprilväder.



Kommentarer
Postat av: Agnetha

Tack för din kommentar !

Alla får tycka och tro precis vad de vill, bara jag själv slipper bli påprackad. Har vänner som är troende, men vi har liksom dragit en gräns och lika bra är väl det.

Ha det gott !

Välkommen åter !

MVH Agnetha

2009-01-26 @ 23:38:43
URL: http://blogg.aftonbladet.se/27181
Postat av: anne

Jag hörde på radion att polisen tagit fyra misstänkta. Hantlangarna mao...

2009-01-27 @ 21:07:03
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0