Jag har kommit till Amsterdam idag!




Jag vill bara berätta för alla som ev kan tänkas vara intresserade att jag har kommit fram till Amsterdam idag. Jag gick sträckan Malmö - Amsterdam 750 km på 62 dagar.

Med detta i ryggraden kanske man kan ta hela Pilgrimsleden i Spanien på en gång???  Är det någon som läser detta som har gått Pilgrimsleden,hela eller delar av denna. Lämna gärna en hälsning via en kommentar. Jag är väldigt intresserad av att få veta mer om denna vandring.

 




Enligt programmet i Tappa.se så har jag inte gått färdigt utan fortsätter nu min vandring. Till att börja med skall jag börja gå mot Rotterdam ( dit det är 885 km från Malmö).






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0