Schlagerinstruktören, Thatsiki, och en massa papper.




Det är lördag igen vilket menas gymet direkt på morgonen. idag är det spinning och styrketräning på programmet. Schlagerinstruktören kör passet just nu på lördagar. Det är en glad tjej som gillar schlager...har hon sagt i flera år känns det som. Hon börjar passet med att berätta att idag blir det ingen schlager ( ingen har frågat efter detta) men nästa vecka, då är det dags för " då börjar det igen". Vet någon vad som börjar nästa vecka? Jag som inte är så väldans
schlagergalen mer än när jag gympar , kör bil eller dammsuger hänger inte riktigt med.


passet är helt ok. Vi fortsätter med egen styrketräning och sen ut på stan en vända och lite fix här och var. Förmiddagsfikat blir efter förhandling lunch, dvs jag får dricka annat kaffe. Vi traskar tillbaka till Öster och Restaurang Thatsiki.



Som vanligt, när vi äter på denna restaurang blir det Lammfilé på spett + ett grönsaksspett med ris.
Resterande del av dagen går i de vita papperens tecken.

Kommentarer
Postat av: Synne.

Hej på dig Herta.

Kul att du kikade in.

Har suttit och läst lite på din blogg nu.

Massor av spännande saker du har här...

Fick nästan en liten kick. Försöker att gå ner i vikt...

En powervalk vad är det egentligen?

Ha en fabelaktig lördag nu.

Kramen Synne.

2009-01-31 @ 20:14:42
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: anne

Jag gillar dina lördagar, jag skulle gärna ha likadana! :)

2009-01-31 @ 20:57:47
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0