Surfa utmed Norrlandsvägarna...

Vet Ni om att internet i bilen och utmed E4:an i Norrland innebär noll stress. Till exempel så kan man ha kontakt med  studera.nu och se om man kommit in på den Universitetsutbildning som man vill.




På min tid fick man vänta på brevet.
,

Från det ena till det andra.Har Ni läst boken, Breven till samhället.



Eric Ericssons debut "Brev till samhället" som blivit en humorklassiker och fortsätter att sälja i stora upplagor, kommer här i en utökad version, med ytterliggare tio nya brev och med nytt omslag. Eric Ericson skriver brev med sällsynt bisarra idéer och förslag till myndigheter, kennelklubbar, frikyrkor och tvättmedelsfabrikanter, bland många andra. Och han får lika fantastiska som trosskyldiga svar.

Vad jag  gillar Eric Ericssons sätt att uttrycka sig i skrift. Jag skrattar hejdlöst år hans brev som han tillskrivit alla möjlga personer, myndigheter och annat med. Rekommenderas nu i sommar!

Kommentarer
Postat av: Britten

Tack för tipset ! precis en sån bok som jag tror att jag behöver nu....kram och at det försiktigt efter vägarna

2009-07-12 @ 21:41:42
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var lugnt på E4:an åtminstone för oss.

2009-07-12 @ 22:53:03
Postat av: Inga M

Den där boken verkar vara i min smak! Tackar för tips!

2009-07-13 @ 08:24:32
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Anonym

Boken är rolig.

2009-07-13 @ 11:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0