Finväder!



Ser i mina kommentarer att det inte bara regnar, det öser ner. Både Tanten som förmodligen befinner sig inte så jättemånga mil med jamtska mått mätt eller Inga M kan påstå något annat. På E4 igår så var det inte kul En massa vattenplaningar fast inte på högsta plats på en skala 1-10 men i alla fall.

Men när vi kom fram möttes vi av ett strilande regn och idag är dessa bilder vad jag ser när jag vaknar. LIte svårt med modemet, vet inte om jag kan skicka upp bilderna idag,verkar vara lite skugga just här.

Det gick inte att skicka någon bild...jo nu går det men till Tanten och Inga kan jag inte länka...det kan vi inte vänta på häruppe.

       

Kommentarer
Postat av: Mia

I Jönköping har vi inte fått speciellt mycket regn, varit uppehållsväder det mesta av innevarande vecka. Men natten tills igår och stor del av dagen igår så var det dock regn, regn.... Tror det var bra för naturen. Men lagom är förstås alltid bäst! Just nu försöker solen leta sig fram igen...

2009-07-10 @ 09:47:36
URL: http://miatankar.webblogg.se/
Postat av: anne

Jag hoppas på litet mindre nederbörd tills i morgon, då vi åker hemåt igen. Å andra sidan så tillåter inte E4:an vildare övningar genom Småland med alla en och tvåfiliga varianter.



Om du har släkt på besök så är du kanske inte helt beroende av strålande sol? Ni kan väl umgås under tak? :)

2009-07-10 @ 12:44:10
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Tanten

Det har varit ett bedrövligt regnande men nu är jag i Söderhamn och det ser lite ljusare ut.

2009-07-10 @ 14:45:14
URL: http://plasttanten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Här finns bara lite fint regn och klart i övrigt...kunde vara värre. Nu skall vi ut och traska.

2009-07-10 @ 15:05:20
Postat av: Lena

Go kväll,

Idag när jag bara har en halvtimme kvar till efterlängtad semester spricker hela himlen upp och Fru sol visar sin underbara nuna. Dock har Herr blåst bestämt sig för att försöka blåsa bort Fru sol.

Men nu är det semestertajm i 4 veckor framåt. Tjohejsan.

Kramis

2009-07-10 @ 21:08:39
URL: http://aforia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0