Livets nödtorft


Nu har jag inhandlat lite av livets nödtorft,i varje fall när det är sommarlov på jobbet.
Jag har köpt:




Kubbspel




Koner för markering vid olika bollspel



Självklart en fotboll



och en basketboll



Ett par frisbee är alltid kul



Jag köpte två.

Kanske behöver jag köpa ett par volleybollar också. Det fanns inga på den affär där jag handlade de andra sportgrejorna.


 Det skall vara en volleyboll med glada färger.


?

Är det något annat som Ni tror att jag behöver?



Kommentarer
Postat av: Jenny

Brrr... jag har aldrig gillat sport och lek i grupp! Det påminner mig om tvång och förödmjukelse i skolidrotten. Men i rätt sammanhang kan det funka, jag håller mest på frisbee. Du har gjort en heltäckande insats i inköpen.

2009-06-15 @ 22:20:33
URL: http://jennysrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0