Måndag på "kvarterskrogen".


Så är det måndag igen. Alla möjligheter till matlådor idag var uppätna under helgen och det är ju klart, det är trevligt när maten gillas. Orkade inte engagera mej i något delikat att ta med så det fick bli "kvarterskrogen" igen.

Pannbiff  och stekt potatis a la Viktoria.

Pannbiff, stekt potatis, mycket brunsås med stekt lök i en traditionell "ta-med-låda". Jag bad som vanligt om lite mindre potatis...fick denna mängd.
Någa, jag får vara hälsosammare imorgon. Måste ta med mej matlåda. Måste ta tag i detta ikväll.

Kommentarer
Postat av: anne

Ja, jag lär väl inspektera matställena runt Flempan vad det lider, men min förhoppning är ju att ta med matlåda i mycket större utsträckning. Det som är litet trist med det är ju att miljöombytet för en kort stund uteblir.

2009-03-16 @ 20:42:19
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0