Australia



'


Vad kan vara lämpligt en dyngförkyld och kraxande dag. Jo en film som Australia. Den är så lång så det gör inget om man somnar bort en stund vilket f.ö. inte hände.


        

    Filmen är en lång film, ibland är den lite seg men den har underbara vyer och är lagom spännande för att jag skall sitta kvar i soffan. Händelserna är delvis förutsägbara fast det är ganska skönt ibland när vi lever i en verklighet som många gånger inte har något svar och där frågorna ofta blir väldigt komplexa och svåra. Här går det bra för dem som "vi håller på".

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag har sett den i biofåtöljen. Jag tyckte också den var förutsägbar och sisådär. Jag hade väntat mig att den skulle tilltala mig mer än den gjorde.... s Men vackra vyer fick man se....

2009-05-05 @ 19:10:56
URL: http://miatankar.webblogg.se/
Postat av: Herta

Idag ville jag ha något förutsägbart så det var helt ok.

2009-05-05 @ 19:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0