Grattis Anne!





Grattis
Anne!

Bra kämpat. För Er som inte vet om vad kan jag berätta att Anne har knäckt en kod. Hon har kommit på var jag jobbar någonstans. Hon har lagt ned ett grannlaga detektivarbete för att finna en lösning. Ganska oviktigt kanske en del tycker men inte Anne. Hon har gett sig den på att hitta vem jag är och var mitt jobb befinner sig någonstans. Vem jag är har hon inte knäckt ännu och det tar vi inte här på bloggen heller.

 Ikväll har hon knäckt koden en bit i alla fall och det grattar vi henne för.



Jag tänker dock inte tala om mera detaljer här på bloggen . Det hoppas och tror inte jag, att Anne gör heller.



Och jag kom på för länge sedan vem Anne var "in real life"....




Kommentarer
Postat av: anne

Tackar, tackar!



Jag trampade kring i rätta stratosfären på sätt och vis, men ändå fel! Klurigt var det och tog upp massor med tankeverksamhet och eftersom jag vill att saker och ting ska gå fort undan, hann jag bli ganska otålig ska jag villigt erkänna.



Att knäcka min kod var knappast samma utmaning, misstänker jag. Dels har jag ju talat om var jag jobbar, dels finns ju en direktlänk till en nära anhörig som är allt annat en anonym. Så nog hade jag en svårare uppgift allt! :)



Men. Det du är utbildad till avundas jag dig verkligen. Jag övervägde att läsa in en Master i ämnet för årtal sedan när vi bodde i Chicago, men så kom flytt emellan och ett halvt liv. Men, kanske finns det distansprogram, jag har ju gjort det tidigare.



Grattis till mig alltså, även om jag varit något trögtänkt!



2009-05-23 @ 08:56:28
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu såg jag "inte folkhälsovetare". Det är det jag vill bli när jag blir stor.

2009-05-23 @ 08:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0