Håll ut.





10 juni kommer Tomas Ledin ut med sin nya CD, "Håll ut".  Klicka på bilden ovan och hör låten. Problemet är hur jag skall få till det med konserten i sommar. Måste lösa detta på något sätt. Varför skall han inte till Jogersö?  Slottsruinen i Borgholm är ju häftig men två dagar innan fylls med släktmöte i Norrland och födelsedag i familjen härhemma????

Livsviktigt att lösa detta. Kräver djupa veck och seriösa funderingar.




Tomas Ledin skall vara med i Söndagsmorgon den 23/5.Måste kolla på detta.




Det blir sommar i Sverige när Ledin åker på turne!

Kommentarer
Postat av: anna

precis sån är jag när det kommer till Lars Winnerbäck, jag kan slå knut på mig själv för att få till konserterna!

2009-05-23 @ 09:24:30
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan
Postat av: Anonym

Ja visst är det viktigt. /Herta

2009-05-23 @ 17:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0