Har cyklat hela dagen.



Idag har jag cyklat hela dagen. Mannen ville absolut låna min röda racer idag för att åka en sväng till Huddinge varför jag tog cykeln. Nej inte skall väl jag...

Min röda racer gillade resan. Jag tror han fick en egen kebab från Magda´s också. Detta är tydligen en viktig tradition som även röda racern skulle få uppleva.



För den som är intresserad kan jag meddela att det har blåst idag. Detta till trots så gick min sportracer så fint så fint. Det är bara att växla ner.

Det blir nu spännande om jag skall cykla i morgon också. I så fall skall jag först cykla till jobbet på ena sidan staden, sedan på möte på andra sidan stan, sedan ner i city på lunchen, vidare ut till mitt jobb och sedan hem på kvällen. Detta kommer säkert att bli hälsosamt.
Jag tror att vi skulle till gymet imorgon kväll också.

Det blir väldigt spännande att se vad som verkligen kommer att hända under morgondagen.








Kommentarer
Postat av: Tanten

Det är skönt att kunna cykla men ibland är det för mycket och för långt man ska hinna på en dag.

2009-05-28 @ 07:43:11
URL: http://plasttanten.blogg.se/
Postat av: anne

I kväll lär du om inte annat inta samma horisontella position som kissarna här ovan!

2009-05-28 @ 08:28:02
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vilken imponerande energi! Själv försöker jag avancera från nivån strosa runt kvarteret. Kanske följa Nyköpingsån, vet inte riktigt vart den slutar? Är dags nu tycker jag.

2009-05-28 @ 13:29:39
URL: http://jennysrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0