Små inredare



Har Ni uppmärksammat att alla inredare av numera vill vara med hund. Först har vi mina favoriter Simon and Tomas och deras två små hundar.





Sen har vi äntligen hemma


.

Martin Timell har också börjat ha hunden med i programmet. En snäll, väluppfostrad hund som sitter fint och strosar runt för sig själv och ibland kommer i bild.





Lulu Carter har även hon tagit med sig en liten hund i sin programdel. Denna trasselsudd är så söt och charmig. Han behöver bara titta in i kameran så är jag såld. I kvällens avsnitt lyckades han kladda ned sig med färg när han skulle hjälpa matte att måla väggen.


Vad kommer härnäst i hundväg?


Kommentarer
Postat av: Inga M

Jag som gillar detta med heminredning och ofta tänker på det och läser tidningar om det har lite svårt för de här teveprogrammen. Martin T helt ok, fast honom gillar inte mannen i huset. Han tycker Martin är en tönt, gubbar får inte vara så fjompiga. De här två fåniga männen har jag problem med för de pratar så joligt och tillgjort hela tiden. Och deras heminredning är för spektakulär för min smak, kommer inte i närheten ens.



Och hos Lulu letar jag bara efter märken efter plastikoperationerna och läppförstoringarna.



Nej det är inte fel på heminredarna. Det är fel på mig som stör mig!! Man får inte vara så kitslig!

2009-11-18 @ 07:12:51
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sitter här och ler och läser Dina rader. Det är det som är kul tycker jag att man inte helt tycker som inredarna. Att de gör lite speciella saker.



Ikvälll har vi den arga snickaren, igen. det blir kul.

2009-11-18 @ 07:20:06
Postat av: TT

Simon och Tomas älskar jag, är nog de enda jag skulle kunna släppa in hemma.

Men dom har ju bara en hund med i de sista programmen, vad har hänt med den andra?

2009-11-18 @ 08:49:47
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: annebelle

Tack för kommentaren! Jo, KASAM var en ahaupplevelse och så sann. Mycket sitter i huvudet, men inte allt. Känsla av sammanhang. Många saknar det ofta och det är nog väldigt få som har det hela tiden, i alla fall lika starkt. Kroniska grejer är inte kul, en utmaning att lära sig leva med dem. Själv har jag haft vansinnigt svår migrän men den har blivit bättre med åldern. Helt bra tros jag kunna bli när jag blivit ännu lite äldre! :) Jag vill inte moralisera, det är klart att det finns de som lider av ångest över att åldras redan i 45-årsåldern men det man ofta hör är gny över rynkor och sånt, och jag håller inte med om det heller. En vacker människa är vacker när han är 60 precis som när han var 35. Inte på samma sätt, men lika vacker. Tycker jag, men de rösterna hörs inte i medierna. Oj, det här blev långt, hoppas du har en bra dag och det är faktiskt lite ljusare i dag!

2009-11-20 @ 09:58:09
URL: http://annebelle.blogg.se/
Postat av: britten sa

ja jag tänkte också på det men jag är ganska så trött på alla inredningsprogram nu ....ha en fin helg

2009-11-20 @ 16:18:55
URL: http://glitteroga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0