Varifrån?




Var kommer alla plastburkar ifrån?

Kommentarer
Postat av: Selma

Berättigad fråga. Jag har en till vart kommer alla plastburkslock ifrån? Sen kommer den djupaste av dem alla. Varför finns det aldrig plastburkar och lock som liksom är kompatibla?

2009-09-13 @ 12:01:04
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: Anonym

Intressanta frågor Du tar upp. Idag har jag slängt ett antal burkar samt lock som inte är kompatibla med varandra. Hittade dock ett antal lock senare under dagen vid min städning som var kompatibla. Vid den tidpunkten av mitt projek var jag dock så trött på att plast som inte fick plats så dessa åktte i plastinsamlingen de med.

2009-09-13 @ 14:11:16
Postat av: anne

Från folk som tar med sig något till en. Det är ju som inte så noga med att återbörda en plastburk till sin rättmätige ägare, så tillvida burken inte är en tupperware.

2009-09-13 @ 19:54:09
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är så trött på runda tupperware som inte passar i skåpen.

2009-09-13 @ 20:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0