Mera kul idag


Idag skulle vi åka in en sväng på stan och sen fika/luncha på stamhaket här i stan dvs Hellmans café, trodde jag. När klockan började närma sig lunch informerade mannen mej om att nu skulle vi hem till ett par goda vänner vilka han namngav. Väl hemma hos dem fick vi lunch, tapas, en god paellaliknande sak med räkor lax spenat och musslor och ris bl a och sen kaffe och kaka på det plus trevlig samvaro och prat. Vid min tallrik stod ett kuvert med ett kort. Där kudne man läsa att i maj skulle vi bli hämtade för en tur någonstans dvs en dag med ett innehåll som inte skulle beskrivas i förväg. Ingen aning men kul känns det.

Det är kul att fylla jämt och det är jättekul att fålla så jämt som jag har gjort. Ingen fara för Er andra som kommer efter!!!


Kommentarer
Postat av: annebelle

Ja, det låter hur kul som helst att fylla så där jämnt. Har nog aldrig fyllt så där jämnt, tror jag. Mannen fyllde två år från så där jämnt igår och det var också kul. Slås bara av hur galet fort det gått sedan man fyllde några år innan det var jämnt förra gången, dvs de senaste 13-14 åren.

Ja, nu har vi ätit igen. Håller med dig helt och är du i U-a någon kväll och gillar asiatisk mat kan Oasia på Drottninggatan rekommenderas. Hellmans gillar jag också, alltid gott fika. Ha en fin söndag.

2010-04-11 @ 07:48:20
URL: http://annebelle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man måste nog våga fylla år tror jag. Annars kan inte andra ge sig hän också om de inte vet på något sätt.

2010-04-11 @ 08:11:02
Postat av: Selma

Jag vill också ha party, mycket mer beige att fylla 48.

2010-04-11 @ 09:25:11
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: Inga M

Va kul med en överraskningspresent! Det är med stigande ålder roligare än sakpresenter som kan vara lite svårplacerade när det blivit trångt på hyllorna och skåpen.



2010-04-11 @ 10:20:35
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är jättekul att fylla år och den uppnådda åldern känns helt rätt.

2010-04-11 @ 12:35:53
Postat av: Jess

Men Grattis! Det låter spännande med en överraskning i maj!

2010-04-11 @ 14:30:37
URL: http://maisongrey.blogspot.com
Postat av: Anonym

Känns jättekul!

2010-04-11 @ 16:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0