En idyll i Svea rike må NI tro...

Idag bär det av med alla saker till staden i Närke...

Kommentarer
Postat av: Inga M

Till helgen bär det av till Örebro för min del. Jag ska passa på att vara lat och ledig och träffa lite släkt och vänner hoppas jag. Shopping på det stora köpcentret Marieberg blir det och kanske en tur på travet där bredvid, eftersom en släkting, Rolands systerdotterdotter ska köra ett lopp tror jag. Konsthallen får nog ett besök också, men jag vet inte alls vad de har. Och om det är fint väder en tur i Stadsparken med de vackra blommorna, om några är kvar, och en promenad i Wadköping om där är några hantverkare numera.

2010-08-24 @ 19:23:15
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Inga M

Till helgen bär det av till Örebro för min del. Jag ska passa på att vara lat och ledig och träffa lite släkt och vänner hoppas jag. Shopping på det stora köpcentret Marieberg blir det och kanske en tur på travet där bredvid, eftersom en släkting, Rolands systerdotterdotter ska köra ett lopp tror jag. Konsthallen får nog ett besök också, men jag vet inte alls vad de har. Och om det är fint väder en tur i Stadsparken med de vackra blommorna, om några är kvar, och en promenad i Wadköping om där är några hantverkare numera.

2010-08-24 @ 19:23:42
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0