Heja Anne!

Igår var en intressant dag. Bla var det den dagen jag informerade Anne när vi hastigt möttes "på stan" som vi säger här i denna trevliga del av Sverige...att hon gör mig stressad med sitt morgonflås.
Jo tänk det sa jag och det tog hon till sig vilket man kan läsa här.
Visst är det härligt med människor som tar tag i sitt liv och i sitt välbefinnande...det har jag också gjort, i många år. Det är bara det att jag har haft en lite slappare period, inte enbart beroende på att jag inte vill eller har lust utan pga lite annat...och nu tar det sån energi att komma igång igen men jag måste...och jag är på väg men i väntan på¨träningspass fem gånger i veckan och sånt´som förr så ja det är lite segt...
Kan väl säga att det är bra med lite stress om det är positiv stress och det tycker jag att Annes bloggande om flåsets återkomst till åkrar och ängar och läskiga gubbaar och mystiska katter tilsammans med en massa majs och dessutom några av de människor eller åtminstone några av dem som finns i närmiljön faktiskt är.
Därför Anne, fortsätt stressa mig och alla andra som vill men inte är där eller någon annanstans annan tid på dygnet ännu.
Nu är det dock kväller snart. Denna veckas jobb har varit utöver tankemöda och möten även av ganska mycket praktisk natur.

Kommentarer
Postat av: anne

Håhåå!



Kanske kan jag bli den nya Blossom Tainton!?!



En hälsoinspiratör!?!



Nu ska jag strax ut med stavarna-jag har ju ledig fredag! :)

2010-08-20 @ 07:22:42
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kanske de kanske. Själv skall jag gå hem från jobbet, nej längre bort idag.

2010-08-20 @ 07:24:54
Postat av: Selma

Jag längtar till dess mitt motionsredskap är återställd så vi kan dra till skogs han och jag.

2010-08-20 @ 12:01:17
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: Inga M

Är detta Nyköping på morgonen?

2010-08-21 @ 06:13:47
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inga: Ja men kanske inte på morgonen direkt.

2010-08-21 @ 18:51:03
Postat av: Inga M

Rolands släktingar var tydligen involverade i byggnationen av centrum i Nyköping, någon som hette de Beche eller så, valloner, stadsarkitekt i Nyköping för himla länge sedan. Men jag har ingen aning om vad han byggde, om han nu byggde, eller lät bygga.

2010-08-22 @ 17:48:58
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Anonym

De Beche. Var inte han disponent på Näfvekvarns bruk i varje fall en av alla Gillis de Beche

2010-08-22 @ 18:09:03
Postat av: Mia

Hmmm.... jag vill också... periodare när det gäller motion! I sommar har jag rört mig jättemycket genom promenader och annat behagligt. Men nu har jag återgått till arbetslivet... försöker leva sunt kvällstid, men inte så himla enkelt som man kan tro!

2010-08-23 @ 06:35:32
URL: http://miatankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0