Ingen aning om vad

Efter att dagens arbete var avslutat hade jag en massa ärenden på stan och på annat håll. Jag hade gjort i ordning en liten lapp med vart jag skulle osv. Lappen la jag kanske dumt, mellan sätena på bilen. Så klarade jag av Claes Ohlsson och reinvesteringen av alla batterier och sen skulle jag ju till Åhlens. Men vad sjutton skulle jag göra där. Inte en aning! Jag strosade runt i butiken i hopp om att det jag skulle ha skulle dyka upp. Shoppade upp mig på några småsaker som jag ändå tänkt att handla men kanske inte just idag. Jag hade fortfarande ingen aning om varför jag var här egentligen. Kom in på avdelningen med hårborstar osv och gick runt ett varv bland hyllorna och då ser jag dem, helt plötsligt.
FÖRSTORINGSGLAS
Familjen behöver inverstera i detta. Tidigare har jag hjälpt mannen som gått före mej med denna problematik. Nu kan jag inte just hjälpa honom. Vem skall hjälpa mej när hjälp behövs och när bruksanvisningarna blir mindre av besparingsskäl.
Jo jag får ta hjälp av den kommersiella världen och göra en investering i ett förstoringsglas. Dock inte det som kan beskådas på bilden ovan. Det är nog av en ålderdomlig sort.
Nu kan man välja på förstoring X3 och X5. Jag tog nr 3. Det får väl finnas någon måtta. Allt vill man ju inte se och veta om.

Kommentarer
Postat av: Mia

mmm tiden kommer ifatt oss alla som har förmånen att leva till "vuxen ålder".

2010-09-03 @ 06:15:51
URL: http://miatankar.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Precis

2010-09-03 @ 06:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0