Regn = perfekt kväll på gymet.

Så var vi där ikväll igen. Mannen och jag. Instruktören A som alltid kör stenhårt var där och fick fart på oss. En kul halvtimma som följdes av styrketräning på egen hand. Jag förundras alltid över dessa som jag tror, oftast unga män som inte orkar bära tillbaka 25 kg:s vikterna från de olika maskinerna. Jag gillar inte att släpa vikter. Mannen härhemma ser som sin uppgift att göra detta som en extra styrkegrej. Han lyfter tillbaka allihop till sina platser, varje gång vi är på gymet, nästan.
Det var många för mej nya ikväll. Helt plötsligt så hör jag ett ljud: Åååååå, Hååååå, Haaaaaaaa, Ööööööö, Haaaaaaa. Åååååååååå och så fortsatte det kontinuerligt liksom. Först blev jag livrädd och trodde att mannen min som befann sig på maskinen bredvid mej höll på att få en hjärtinfarkt. Men det gjorde han inte som tur. Han körde på som vanligt. Nej ljudet kom någon annanastans ifrån i lokalen. Det var en person som tog i, hela passet igenom liksom. Ja sätten är många när vi kommer samman på gymet.

Kommentarer
Postat av: anne

Och benen!?! Vad har benen med det hela att göra???

2010-08-26 @ 20:36:25
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hittade ingen annan bild när jag googlade på crosstraining, gång, fun walk osv som kunde passa. Vi gick ju på passet?

2010-08-26 @ 21:23:01
Postat av: skogsnuvan

Jag måste ha blivit torterad i något föregående liv för jag tycker att det ser för hemskt ut med dom där maskinerna. Jag ryser i hela kroppen och skulle inte sätta eller ställa mig i en sådan för aldrig så mycket pengar. Nej jag får nog fortsätta motionera med att lasta in ved i vedboden och ro i båten och cykla ner till byn.

2010-08-26 @ 21:54:16
URL: http://bloggagratis.se
Postat av: Anonym

JO men så är det., gymet är ju för stadsmänniskor som inte får röra sig annars!

2010-08-26 @ 22:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0