Misslyckande på Tradera!!!

En ointresserad person har bjudit på mina obetydligt oanvända Eccoskor i herrmodell. Han ringde för en ett par veckor sedan och vill ha ett annat kontonummer för han kunde inte betala in via personkonto. Inga pengar kom. Jag skickade påminnelsemail. Inga pengar kom. Idag ringde Herta till honom. Han hade först som ursäkt att han inte kom ihåg exakt när han betalade in pengarna. Sedan när jag ville att han skulle kolla detta kröp det fram att han inte hade betalat. Han hade köpt ett par andra skor på Tradera men dessa passade inte så bra.....han ville nu betala in pengarna till mej istället om det  var så att han skickar tillbaka de andra skorna. Men se nu har Herta  tröttnat. Här kommer inget paket att skickas inte. Antingen lägger jag ut annonsen igen eller så lämnar jag  in skorna på Frälsis eller nå´t.
Slöfocken från 026 området skall inte få dem. Ibland kan Herta få nog. Jag önskade honom vänligt en skön adventstid och en God Jul i alla fall. Men inga skor.

Kommentarer
Postat av: Svorskan

Att folk inte kan vara ärliga i utgångsläget? Mycket hade varit enklare då. Tycker du gjorde rätt.

2010-12-12 @ 18:48:26
URL: http://svorskan.se
Postat av: anne

Jaja.



Men sonen blev kontaktad av nigeriansk sjuksköterska som ville att sonen skulle skicka datorn som var utlagd på blocket till hennes son i Nigeria och så skulle hon betala via Paypal.



Jo tjena.



Sonen googlade på hennes text och fick hur många träffar som helst.



Så komma här och snacka om Eccoskor i herrmodell.... ;)

2010-12-12 @ 22:29:56
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Inga Magnusson

Man får se upp på de här säljsidorna. Tyvärr är inte alla hederliga.

2010-12-14 @ 05:23:19
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0