Traditionell söndag



                    


Söndag kväll igen. En ny arbetsvecka och innan dess gymet. Samma instruktör idag som förra söndagen. Helt galet men kul. Körd två pass och det funkade bra. Styrkepasset var helt ok men märker att jag har en del att ta igen sen i höstas.

Men jag skall!



(kortet från annonsen i Blocket)


Söndagskväll i soffan. Ni minns väl historien om en av de där sommarkvällarna vi hade i somras. Ni vet då jag hittat soffan för mej på Blocket och vi tog en tur upp till Stockholm för att hämta soffan. Ikväll blir det alltså "soffan"


Kommentarer
Postat av: anne

Du är duktig du! Släckte de ljuset idag också?

2010-01-17 @ 22:36:05
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Japp. Idag släckte de ljuset men jag fixade det. Det är värre på cykelpass.

2010-01-17 @ 22:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0