Hålla värmen?

Det är populärt och trendigt med gamla saker.
Men håller denna termos värmen. Fn ligger priset på 342:- på Tradera?
SÅ här skriver man i beskrivningen av varan:
Flätad grön-beige tv-termos / tv-kanna i fint skick. Hel både invändigt och utvändigt men kan behöva en ordentlig rengöring på vissa ställen av flätningen för att bli topp. Fullt användbar! Möjlig design av Carl-Arne Breger (saknar stämpel eller dylikt)?
Om man gillar gröna termosar så visst är den fin. Men bjuder folk på vad som hellst nu för tiden? Om jag tänker bjuda på denna Tv kanna? Nej det tänker jag inte göra. Jag har termosar så att jag klarar mej.

Kommentarer
Postat av: Carina

Tack för titten hos mig, och välkommen åter :)

Nja, jag är tveksam om den termosen håller värmen men den var charmig. Fast jag skulle inte betala 300 kronor för den...

Jag har läst skumtimmen, nattfåk och blodläge av Theorin och jag gillar hans böcker.



Sv; Nä, det ligger i västerbotten bara en bit i från där vi bor så vi var på en dagsutflykt bara.

Ha en bra lördag!

2010-07-31 @ 07:17:26
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Selma

Snyggt men kanske inte till det priset trots allt.

2010-07-31 @ 08:03:43
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: Inga M

Hmmm det var ett rejält pris för termosen. Men den är i första hand en nostalgitripp från campingsemestrar när det skulle vara oömt och packningsvänligt på 60-talet.

2010-08-02 @ 10:55:05
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0