Uppjagad av en Lundastudent!




Som sagt idag var det dags för Gymet igen. Kände mig riktigt laddad och det var också rätt kul. Lundastudenten L har kommit hem över sommaren och gör regelbundna gästspel på gymet och sätter fart på oss. En jätteglad människa trots värme, svett och annat tröttsamt eländé i sammanhanget. Precis vad vi behöver. Idag var vi inte så många. Sju stycken glada själar anslöt sig till Fun@walk passet. Känner mig nöjd. Ytterligare positivt i sammanhanget var att sonen var inspirerad av ett middagstema ikväll och inbjöd till vildskavsgryta med ris och grönsaker. Alldeles superbt så här på söndagskvällen.

Vad mer kan man begära en söndagskväll som denna?


Kommentarer
Postat av: skogsnuvan

Hua såna där maskiner får mig att rysa av skräck. Möjligen har jag blivit torterad i gammal tortyrkammare i tidigare liv. Älgskvasgryta åt vi också igår

2010-07-26 @ 22:01:53
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se
Postat av: Bara Jag

Nej ser du - man kan inte begära mer av en söndagskväll :-) Jag skulle dock gärna vilja att din son påpekade för min son nyttan av att laga mat till resten av familjen :-)

2010-07-27 @ 02:42:43
URL: http://myworldmytruth.blogg.se/
Postat av: Bara Jag

Har tittat efter lite mer noga på din blogg och ser att du nog skulle kunna önska en trevlig Gospelgudstjänst i tillägg till denna vanliga söndag ;-)

2010-07-27 @ 02:48:03
URL: http://myworldmytruth.blogg.se/
Postat av: Inga M

Det är suveränt när barnen blir så stora att de kan börja bjuda på mat. Och gärna sånt som man inte lagar själv. Jag förstår om Du tycker att det inte finns mer att begära av en söndagkväll. Hundpromenader får ersätta maskinerna här. Det är för långt till närmsta gym ;-)

2010-07-27 @ 06:49:42
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bara jag: Jodå Gospel går alltid hem.

Inga: Nej det räcker som det var den aktuella kvällen.

2010-07-27 @ 08:31:34
Postat av: Anonym

Bara jag: Det är hungern och att få mat snabbt som styr sonen.

2010-07-27 @ 08:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0