Matkällaren behöver gås igenom.


Funderar på om jag skall städa matkällaren i kväll?



I vår matkällare har vi förutom mat en massa diverse, gamla pyttlar och flaskor av varierad sort, ljus och servetter, ljusstakar av alla de sort, konserver, diverse alltmöjligt som jag köpt men inte använt ännu, kastruller och porslin som inte får plats någonannansstans, stora uppläggsfat mm.

Jag har inte plats till det jag skall. Jag borde ta tag i detta? Vår matkällare är av den där sorten som man kan gå in i och som placeringsmässigt är utanför huset men under stora trappen man går in i liksom. Här är kallt även sommartid. Och nu på vintern, brrr.

Vad har Du i Din matkällare ... om Du har någon?


Kommentarer
Postat av: anne

Lurviga spindlar?

2010-03-16 @ 20:45:38
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: anne

Sv. Jag brukar inte fundera på vare sig mammoresultatet eller cellprovet heller, vet inte varför...Jo, antagligen för att vi har i princip ingen hereditet på tumörsjukdomar, ingen garanti att slippa det vet jag mycket väl, men jag tar det isf när det kommer.

2010-03-16 @ 20:48:18
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Neej inga lurviga spindlar. Bara en massa onödigt. Har slängt en massa glasburkar mest i kväll.

2010-03-16 @ 21:01:16
Postat av: anne

Om det nu är så att du inte kan få nog av röjandet så kan du gärna få fortsätta har också! ;)



Sv. Då är det väl bara att pallra sig iväg till Stockholm då? KUS, Marimekko och alla små, chica butiker!

2010-03-16 @ 21:10:32
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har redan fått nog och tagit en paus. Kanske jag ajounerar matkällaren tv.

2010-03-16 @ 21:25:09
Postat av: Anonym

Jo jag vet att jag borde till Kus.

2010-03-16 @ 21:25:28
Postat av: anne

Då är det väl bara att pallra sig dit!



Happy St. Patrick´s Day! Drick grön öl idag!:)

2010-03-17 @ 06:02:36
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0