Vet inte varför?



Vet inte varför jag åkte hit.


Så är det fredag igen. Viss mat mm måste införskaffas. Tänker att skall jag ta en sväng till nya ICA Maxi uppe i Brandkärr, förlåt Gustavsberg.Jag åker dit. Detta är tydligen en tanke som resterande delar av Nyköpingsbefolkningen som tänker sig att handla lite inför helgen efter halv fyra idag fredag em.

Med hjälp av en kundvagn försöker jag ta mig in i butiken. Detta fungerar hyffsat. Värre är när jag måsta ta mej från punkt A till punkt B och sedan vidare. Folk  står och hänger här och var som värsta fritidsgården. Man hänger över en gratis glass, choklad eller små snittar. Ingen kommer fram. En del ser glad ut och andra mer frusterande. Bestämmer mej för att försöka ta mig till kassan. På något sätt kommer jag in på specialostavdelningen.




Här kan man välja camenberost i det oändliga och det kan ju vara kul(!)

Som Ni läst i mitt förra inlägg så köpte jag inget av godiskaraktär. Ej heller choklad.
Vill trots detta frånval visa en bild på en otroligt god chokladkaka som jag alltså inte införskaffade mej idag.



Jag kan varmt rekommendera denna.

Vad jag köpte? Jo lite blandat för ett par hundra inkl fyra tallriksunderlägg eller vad de kallas.


Kommentarer
Postat av: Anna.. tassar in..

Himmel jag älskar choklad och lakrits...något för mig helt klart..:)

2010-03-19 @ 18:15:48
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: anne

Salmaiakchokladen är en klar favorit!



Du. Det var skyltat "ICA Maxi" nere på stan idag! Det måste vara nyöppningsfirande du hamnade på!

2010-03-19 @ 19:20:55
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Anonym

precis

2010-03-19 @ 19:28:38
Postat av: annebelle

M-mm, den där chokladen är en av mina favoriter. A var till Maxi i kväll och skulle köpa räkor men det fanns inte en enda kvar. Jag gillar inte Maxikonceptet något vidare.

2010-03-19 @ 22:17:24
URL: http://annebelle.blogg.se/
Postat av: anne

Maxiaffärerna är för stora, jag vill ha en närbutik som jag är ut och in i på fem minuter, men närbutiken här i Stigtomta är skitdålig! Dåligt utbud, få varor, gamla varor.

2010-03-20 @ 07:46:10
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0