Vill Du bli min flickvän?


Igår kväll fick jag ett SMS med följande lydelse: Vill Du bli min flickvän? Först trodde jag det var någon som messade fel så jag svarade:
Du har nog messat fel person. Jag är redan gift och det räckr så bra för mej.

Vi pratade om det här hemma och konstaterade att det var många som messade fel. För skoj skull kollade jag på Eniro men numret fanns inte. Sedan gogglade jag på tfn-numret och kom till denna sida.

Mej personligen störde detta inte så mycket. Jag blev inte rädd eller berörd på något sätt. Men många andra har blivit det. Personen ifråga har säkert saker han behöver hjälp med på något sätt. För många är det inte kul.

Har Du fått några galna, tokiga, roliga sms på mobilen?

Kommentarer
Postat av: anne

Det verkar som att det är en och samma idiot som gör detta! Vad vill han? Snuska sig? Flåsa via sms????

2010-03-26 @ 20:00:57
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Mia

Inte så mycket att bli rädd för. Ett sms kan inte göra mig något... Förmodligen någon som mår mycket dåligt som sänder dessa sms och behöver ett ögonblicks uppmärksamhet. Eller vad tror du?

2010-03-26 @ 22:37:08
URL: http://miatankar.webblogg.se/
Postat av: Inga M

Det verkar ju helt sjukt! En del har svår sysselsättningsbrist.

2010-03-27 @ 08:43:00
Postat av: Anonym

Jag har bara fått ett sms. Förmodligen var jag inte så intressant vilket ju är positivt. Hittade som sagt många som fått olika hälsningar från denne man.

2010-03-28 @ 13:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0