Ölandsbron


Jaha, nu är det stopp på Ölandsbron! Någonting har hänt och vi sitter här och gör inget speciellt. Undrar hur lång tid detta tar. Jag vill till Kalmar! Jag vill till Ikea. Jag vill dit nu!

Vad jag skall göra där? Äta lunch och köpa ljus och servetter i vanlig ordning kanske. Men visst är det kul med trådlöst internet så man kan ha lite kul och ha kontakt med omvärlden. För inte räcker det väl med att titta ut över vattnet? Eller gördet? Vattnet står stilla idag. Lite halvdisigt men varmväder och solsken kan ändå vara, vi skáll ju hem och skiner solen vill jag bara stanna och fika!

Rapport kommer om vi gjorde Ikea med storm eller bara lunch.

Kommentarer
Postat av: anne

Ha! Det blev inga servetter för mig igår!!!!

2010-05-16 @ 21:26:32
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har inte heller köpt servetter idag. Däremot vårglada ljus.

2010-05-16 @ 22:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0