Det kom en award...

Nu har jag fått en award från Anne. Tack så väldigt mycket för detta. Jag skall försöka göra så gott jag kan utifrån de ramar min blogg har.
Jag förväntas svara på följande frågor:
Som mottagare av en award ställs det en del krav på en och denna gång är det följande:
  • Som vinnare ska du kopiera in denna i din blogg.
  • Tacka och länka till den du fick priset av.
  • Skriva 7 saker om dig själv.
  • Skicka vidare awarden till 7 av dina vänner.
När jag var barn lekte jag mest med killar. Mitt liv handlade om fotboll, skidor, bygga lådbilar, leka burken, bygga med byggmodeller...ni vet fartyg och flygplan osv. Dockvagnen var ganska oanvänd.
2. Jag har haft 5 katter.
3. Min första bil var en beige Amazon. När jag köpte den fick jag inte med mej nycklarna till soppalåset hem så det var bara att vända om till företaget i Linköping som sålde bilen.
4. Jag har bott i studentkorridor för många år sedan.
5. Jag har slipat rost och fixat en av mina tidigare bilar själv. Man tar en domkraft och hissar upp bilen och kryper under själv. Bra tjej reder sig själv tyckte jag men kanske inte mina grannar...
6. Norra Sverige är den finaste platsen på jorden.
7. Jag kan vara lite svag för:
  • Kaffetermosar
  • Telefoner
  • Ljusstakar
Nu skall jag skicka denna award vidare med en stilla förfrågan om Du vill svara på samma frågor som jag nyss svarat på. Valet är fritt och det är fritt att avstå om inte tiden och lusten finns eller av andra själ.
Jag lämnar över till:
Anita
Kyrksyster
Mia
Inga
Skatan
Annebelle

Kommentarer
Postat av: anne

Sisådäringa! Det gjorde du bra!!!!

2010-11-15 @ 20:57:41
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: anne

Sv. Majonäs med makaroner...? Inte bara, vi brukar tillsätta ärter och tonfisk och sen säger vi mums!!!

2010-11-15 @ 21:54:59
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Inga Magnusson

Vilken plats i norra Sverige är det Du visar här? Jag gillar verkligen kandelabrar också, men jag har inget bra ställe att ha dem på. Det hänger liksom taklampa för nära då funkar det inte.

2010-11-20 @ 07:35:31
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Mia

Nu har jag tagit hem awarden jag fick av dig. Välkommen in och kolla!

2010-11-21 @ 19:48:58
URL: http://miatankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0