Bondens dag

Cyklade ner på stan

  • Träffade människor på torget
  • Kollade in Bondens dag
  • Ingen torgshopping
  • Musik på torget
  • Ingen hund som kom bort
  • Letade tandborstfodral
  • Flängde runt i en massa affärer
  • Inköp av nattlinne mm ( se kommande inlägg)
  • Inköp av väska ( se kommande inlägg)
  • Glömde pumpa cykeln på torget
  • Mannen bjöd på kokt potatis och kassler när jag kom hem.
  • Mannen tvättar väggar.
  • Herta sitter här.( bara temporärt tills kaffekoppen är urdrucken)

Kommentarer
Postat av: anne

Och jag som hade tänkt spana in bondens marknad men så glömde jag ju bort det...

2010-09-25 @ 17:14:04
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Suss

Jag glömde totalt kolla om det var Bondens marknad här idag. Kan bero på vädret som gör att man vill krypa in under fårskinnet och stanna där. Apropå ditt svar hos mig, vilken körledare är mannens systerson gift med? Nyfiken bara!

2010-09-25 @ 18:09:20
URL: http://leontina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0