Änklingens svårigheter


Vilken sommardag! Kanonväder. Morgonrundan gick trögt i starten men efter ett tag... Kan nämna att denn rödrandiga katten har hittat en ny position på gräsmattan. Måsta plåta honom men vågar inte stanna upp framför huset? Efter sedvanlig dusch och frukost vid de Santorinifärgade trädgårdsmöblerna från 70-talet funderar jag nu på denna dag som finns framför mej.
Skall jag göra något annan än sitta och läsa min just-nu-pocket..."Konsten att tala med en änkling"...människan verkar ha det jobbigt..måste se om det löser sig.

Kommentarer
Postat av: Zarah

Jag började också läsa just den boken igår. Vad tycker du om den?

2011-08-07 @ 13:00:11
URL: http://verandan.svenskablogg.se/
Postat av: Anonym

Har inte hunnit så långt men återkommer med mina tankar senare.

2011-08-07 @ 20:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0