Diverse, överallt

Idag blir det ingen bild i detta inlägg. Vill inte lägga upp mitt hem i detta skede. Vad gör man med alla småsaker överallt som innebär att helheten blir rörig. Skulle behöva gå igenom och rensa:
  1. Köket
  2. Hallen
  3. Sovrummet
  4. Badrummet
  5. Nedre hallen
  6. Arbetsrummet( del 1-2)
  7. Div källarutrymmen
  8. Garaget!!!!!
På måndag i nästa vecka blir det eventuellt tjejfest här och snart är det 25-års-kalas för släkten. Var sjutton skall jag börja? Hur sorterar man upp eller kanske bort DIVERSE?

Kommentarer
Postat av: Ylva

Ah, phu, så mycket att städa! Har ni inget rum, typ garderob, där du bara kan ösa in allt diverse så länge? Det brukar jag göra.

2011-08-17 @ 16:22:25
URL: http://yfronten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sådant kallas skyddsstädning. Jag känner till detta moment.

2011-08-17 @ 17:26:34
Postat av: Selma

Bloggkonvent med arbetsbrigad?

2011-08-18 @ 09:20:32
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: Anonym

Selma: Vilka ideér. Vill Du att vi kommer.

2011-08-18 @ 13:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0