Ica Banken ändrar sina villkor.

Är det några fler än jag som fått detta brev från Ica och Ica Banken nu i dagarna? Informationen gälelr att Ica nu ändrar sin villkor. Situationen skall bli bättre för mej som kund så tillvida att:
En självrisk införs när obehöriga uttag kunnat genomföras med min personliga kod ifrån mitt konto. Min självrisk blir 1200:-.
Dröjsmålsräntan justeras för krediter som förfallit till betalning i sin helhet.
Rätten till ersättning vid obehöriga uttag begränsas till 12000:-. Försäkringen ersätter inde den självrisk på 1200:- som Du har att tilllägga i de fall uttag genomförts med min personliga kod.
Månadsdebitering dvs fr o m 1 januari 2011 kommer Ica att debitera avgiften för ICA:s bankkort månadsvis i stället för årsvis. För ICA bank kort och ICA bandkort Online blir månadsavgiften 20:- och för ICA Bankkort plus blir avgiftetn 27:-
Jaha nu vet man det. Jo de skrev visst vänliga hälsningar också.

Kommentarer
Postat av: Selma

Så bra då, eller nåt.

2011-02-20 @ 14:25:38
URL: http://frunatmaken.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0