Räkmackan fungerar så bra...så bra, så...




Idag har jag haft en sån där jättelång dag igen. Som sagt jag jobbar kväll vanligtvis en gång i veckan just nu, ibland två om det är något speciellt även om det är ganska sällan. Tog en paus mellan sjutton och arton och åkte en sväng. Fixade ett postärende och KÖPTE EN RÄKMACKA som alternativ till de vårrullar jag först planerade.

Vet inte vad som är sundast, en räkmacka eller en portion vårrullar med ris? Personligen tror jag vårrullarna är mest osunt.

Räkmackan ligger avplåtat i min jackficka just nu och jag orkar inte gå ner och hämta telefonen varför Ni får del av denna bild istället.

Bara så att Ni vet men min var också god ikväll.

En i sällskapet insåg gruppens behov av jordgubbspaj till fikat senare ikväll (kuriosainformation).

Kommentarer
Postat av: anne

Om räkmackan var på bra sorts bröd, så tror jag den var "bäst".



Och godast.

2011-02-02 @ 19:55:00
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi pratar hålkaka men tyvärr inte den grovaste sorten.

2011-02-02 @ 20:10:30
Postat av: Mia

Räkmackan ser fin ut, oavsett brödform. Jag skulle med glädje ha en sådan framför mig just nu - men se det har jag inte. Blir endast risgrynsgröt för mig ikväll, inte det sämsta det heller.

2011-02-05 @ 17:05:45
URL: http://miatankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0