Funktionell träning och afrodans!




Första arbetsdagen är avklarad. Många roliga saker på gång och många även sådana som kan bli lite annorlunda och jag vet inte hur men det är så ett arbete kan se ut.

Rundade av jobbet med att dra vidare till stans bästa gym och körde två pass:

Funktionell träning
Aftodans



Funktionell träning lär bra när jag bokade detta. Tänkte inte så mycket på vad jag hade anmält mej till för pass. Kom skapligt i tid och strax började det att drösa in folk som skulle köra detta pass. Både damer och herrar i många flertal liksom. Vad är nu detta tänkte jag? Det visade sig vara just någon sorts funktionell träning som det låter, med lätta hantlar och olika rörelser med en hel del balansträning. Vad som var kul med denna halvtimma var att DET VAR SKITBRA MUSIK på passet! Ja jag vet man får inté säga skitbra då det är bristfällig svenska men...

 Nu skall jag slappa lite. Imorgon är en ny dag.

Förresten! Har inté Herta träningsvärk imorgon så vet inte jag...


Kommentarer
Postat av: anne

Så kul! Hur var afrodansen då?



Bilen 8eler maken heller för den delen) är inte hemma på hela veckan, så jag fåt ligga litet lågt.

2011-01-10 @ 21:03:59
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Inga Magnusson

Oj, det var strongt att gå på dansträning efter första arbetsdagen. Jag är glad att jag tog mig hem. Det låter spännande med afrodans! Du får gärna blogga mer om det.

2011-01-11 @ 22:48:53
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: skogsnuvan

Jag har tränat upp mig nu efter pesten så jag orkar bära 10 vedträn istället för 5 på en gång och skotta snö i två timmar istället för en kvart. Afrodans låter rätt kul.

Jag skulle aldrig plåga mig med träning som är trist för vi har kommit till den här världen för att ha kul inte plåga oss själva om vi slipper. Det är min tro.

2011-01-12 @ 12:36:31
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se
Postat av: Suss

Jag vill också gå på afrodans, zumba och allt vad det heter. När får veckan 8 dagar, så jag får in det i mitt schema? Det verkar jättehärligt och vad bra du ska må efteråt.

2011-01-12 @ 20:53:22
URL: http://leontina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0