De sjungande stenarna del två.

På allmän begäran undrar man nu var De sjungande stenarna finns. Här är hemsidan med vägbeskrivning  och all info man behöver. Det är som jag förstått det en stiftelse i Uppsala(?) som sköter driften. Den gård som ligger alldeles intill och där den förre ägaren skötte "de sjungande stenarna" är såld men det åker en person från Uppsala och ser till att allt sköts och ser bra ut.
När det är nyklippt fungerar det att ta sig fram med rulstol. Man parkerar bilen intill och sen är det en promenadväg ned till parken ( eller vad man kallar det). Där behöver man dock någon som hjälper till att dra rullstolen då det kan vara en aning men fullt rillräckligt sluttande upp och ned. Att gå i labyrinten kan kanske vara svårt då den nog inte uppnår rullstolsbredd men allt det andra borde man kunna ta sig till.
Här kan Ni läsa mitt förra inlägg med bilder.

Kommentarer
Postat av: anne

Endera dagen eller året tar jag mig dit.

2011-07-03 @ 19:18:00
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0