Herta  i hammocken

img_9471 (MMS)

Herta  ligger i hammocken med Anna Janssons bok '' Drömmen förde Dej vilse '' . Passar i min hammock. En trädgård behöver sin hammock i vilken man skall vila varma soliga dagar. Hammocken skall förståss stå lite i skuggan så att man får skugga. Jag köpte min hammock i vuxen ålder, när vi fick plats med en sådan. I mitt föräldrahem fanns det plats men hammock var inte högsta prioritet om man säger så. Inte intresse av det heller vilket jag nu tagit igen. Jag vill minnnas något om att soffan inte satt still. Fast på dåtidens hammocksoffor så kunde man väl sätta fast det hela tror jag genom några pinnar. Vår hammock är i trä och där får man se till att vara i stillhet...så blir den stilla.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker ibland att jag blir litet åksjuk i hammockar, men jag gillar dem. De i trä alltså.

2011-07-09 @ 22:33:33
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0