Trött men i alla fall.

Idag skulle jag till gymet efter jobbet. Jag går dit av olika skäl. Ett är förståss fysträning dvs regelrätt kondis.  Ett annat och kanske ännu viktigare är att få ordning på rygg och leder. Tänker inte fördjupa mig så väldans här på bloggen om detta, jag är inte den som vill prata av mig i offentlighetens ljus men det finns en anledning till mitt tränande. Skulle gärna släppa och bara klippa gräset, gräva i landet och städ & röj men det funkar inte alltid med detta.
Nåväl i kväll hade jag bokat pass men lyckades komma på att jag ville åka hem i stället. Hade lite känningar av igår osv plus en dag på jobbet med sitt innehåll. Valde i stället att åka hem och fixa middag till familjen och umgås. Att umgås kom ganska snart att delvis innebära att: 1. Somna i en fåtölj. 2 Vakna av att jag fick lust att rensa ur en garderob( vaknade efter 15 min som är vanligt förekommande hos mej). Men så kom ett SMS som löd: PW om 20 minuter. Luften har blivit så klar.
- Å nej säger jag till maken, som sitter i soffan och jobbar med sin laptop.
- Bra, säger han. Promenaden är bra för Dej.
Nåväl nu har vi varit ute en timma och visst mår jag bättre. Har fått småprata och lyssna till ditten och datten och livet känns ganska ok.
Vi har nu sett på "Arga snickaren" som mannen spelat in. Förresten är det någon som funderat över filuren Pontus i detta program? Är han sådan som visas eller vad har han för uppgifter i programmet egentligen?

Kommentarer
Postat av: Anne

Du fick ordning på bloggen?



Jasså, du gav dig ut du?



När maken frågade om just att ut och PW:a igår, så satt jag bara kvar i soffan, i lugn och ro eftersom du inte heller skulle göra något..... ;)

2011-07-05 @ 07:27:20
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Herta

Kan fortfarande inte mobilblogga.

2011-07-05 @ 07:40:53
URL: http://www.hertabloggen.blogg.se.
Postat av: Selma

Det är som det är det där med offentligheten.

2011-07-05 @ 08:44:16
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: annebelle

Ja, det är bra att träna. :)



Pontus är nog mest kul tror jag. Jag gillar honom.

2011-07-05 @ 21:28:07
URL: http://annebelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0