I grunden utan skuld.

Viveca Stens senaste bok ( mars 2011)
När jag var i väg på min lilla avkopplande resa till Hasseludden så hade jag ett par böcker med mig. Som den som känner mej väl vet så gillar jag att läsa och ibland kan litteraturen få väga en del innehållsmässigt. När jag kopplar av och verkligen behöver koppla av så kan litteraturen vara bra på olika sätt. På min senaste helgresa som skulle innefatta avkoppling för själen så valde jag Viveca Sten senaste bok/deckare " I grunden utan skuld". Jag gillar många av de nya deckarna inte så sällan skrivna av kvinnor där det inte bara handlar om mordet och att finna rätt gärningsman utan mer om tanken runt det hela och kring de människor som gestaltas i böckerna och deras liv. Lite lagom lättsamt, det är vad jag ville just denna helgen dvs det skall vara lätt att komma in i handlingen igen om man tar en liten simtur.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag la till den här boken i mina boktips. Berätta gärna mer om den, om du tycker den är läsvärd eller ej.

2011-03-20 @ 09:16:29
URL: http://miatankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0